niedziela, 23 czerwca 2013

Kawiarniane rozmowy o historii

Wczoraj była całodniowa wycieczka, to dzisiaj trzeba się było zabrać do roboty. A ponieważ niedawno w jednej z pobliskich tańszych kawiarni mają dostępny darmowy internet, to postanowiłam w otoczeniu kawiarnianym a nie domowym potłumaczyć trochę aplikację na komórkę (to właśnie moja robota, którą dostałam od znajomego). Gdy tak tłumaczyłam mniej lub bardziej zawiłe frazy, to usłyszałam, jak parę stolików dalej, ktoś cały czas mówi coś o Polsce. Po kilku chwilach zorientowałam się, że chyba tam się odbywa jakaś lekcja historii, bo zaczęłam wyłapywać kolejne słowa: Hitler, Niemcy, Rosja... A przez moment myślałam, że może rozmawiający układają plan wakacyjny :D.

A dzisiaj w Polsce Dzień Ojca, dlatego też:
Wszystkiego Najlepszego dla Wszystkich Tatów*

*klawe słowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz